Netflix renunță la secțiunea de recenzii

Se pare ca cei din conducerea Netflix au anuntat ca vor renunta cat de curand la functia de review-uri de pe serviciul de streaming, iar din acest moment va fi practic imposibil sa mai cititi parerea oamenilor cu privire la un anumit serial sau sa spuneti ce nu v-a placut intr-un serial.

A trecut doar un an de cand cei de la Netflix s-au decis sa elimine rating-ul cu stele, compania americana luand aceasta decizie pentru a opri posibilitatea ca persoanele care urmaresc un anumit serial sa poata face glume pe seama acestuia.

Oficialii Netflix au hotarat ca nici un calificativ nu va mai fi prezent pe Netflix, de aceea s-au decis sa renunte la orice fel de forma de feedback cu privire la filmele sau serialele care sunt disponbiile. Review-urile puteau fi vazute doar atunci cand intrati pe pagina web a Netflix, ele fiind inaccesibile persoanelor care foloseau aplicatiile pentru mobil sau smart TV.

Multe persoane voiau neaparat sa-si dea cu parerea cu privire la filmele sau serialele watchseries tv pe care le vizionau, dar Netflix s-a decis sa elimine aceasta optiune permanent pentru a nu influenta conceptia celui care doreste sa se uite la un film sau serial. Netflix a facut deja anuntul acesta si se pare ca principalul motiv pentru care s-a decis sa faca acest lucru este ca functia respectiva nu mai prezinta nici un fel de interes pentru utilizatori, acesta fiind motivul pentru care compania s-a decis sa scape de ea.

Multi abonati s-au decis sa critice decizia companiei pe Twitter pentru ca ei obisnuiau sa citeasca multe dintre aceste review-uri inainte de a viziona un anumit film sau serial, astfel incat sa isi faca o parere cu privire la el. In functie de aceste pareri, oamenii se puteau decide mai rapid daca un fuilm merita sau nu sa fie urmarit si luau decizia in functie de aceste reviews. Netflix nu va mai accepta reviews incepand cu luna august, aceasta decizie fiind una de care nu multe persoane sunt multumite.

Pana acum, Netflix si-a creat un sistem propriu de reviews, astfel incat cei care doreau sa vada un film sau serial puteau sa-si faca o parere cu privire la acesta citind parerile oamenilor prezentate pe platforma. Incepand din aceasta vara, acest lucru nu va mai fi posibil. Poate ca cine stie, compania se va mai gandi pe viitor si va reveni asupra deciziei daca multi oameni vor cere inapoi aceasta functie foarte apreciata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *